Underbart lov

Har haft ett helt gudomligt jullov. Fast såklart blev jag sjuk.. Fick ont i halsen och jättesnorig precis när jag åkte ner till Skåne, typiskt.. Men det har varit ett bra lov ändå. Har ju fått vara med min älskling, så det gjorde inget att jag vart sjuk, vi hittade på en massa saker ändå.
 
Lägger ut lite bilder och berättar lite kort utöver dom, slipper jag skriva världens längsta blogginlägg och kanske trötta ut er.
 
Jag och David var och bowlade, jättekul! Dock vann han... Den första rundan blev oavgjord, båda fick 79 poäng (hurhaha! Sen vann jag en gång efter den och sen vann David resten typ 3-4 haha..
Och så här fina var vi på sjävaste Nyår!
Se och häpna... Jag har varit på Ishockey!! Andra gången i mitt liv och Malmö Redhawk förlorar.. Dåligt.. Mycket dåligt..
Sen när jag kommer hem ifrån Skåne möts jag av detta jävla snö ovädret... Vela bara ta första bästa tåg ner till Skåne igen där snö inte existerar.. Jag har börjat ogilla snö...
 
Det var mitt lov det. Hoppas ni alla andra har haft ett skönt lov/semester!
 


Kommentera inlägget här:

Namn & Efternamn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida eller Bloggadress:

Din kommentar:


Välkommen till min blogg Jag är en mycket snäll 19-årig tjej som har ett brinnande intresse för djur! Ska börja tredje året på Stiernhööksgymnasiet i Rättvik, Naturbruk Häst till hösten. Jag har ingen aning om vad jag vill göra efter gymnasiet mer än att jag inte vill plugga vidare. Vi får se vart jag tar vägen och så vidare med andra ord.