138 dagar....

138 dagar kvar tills jag tar STUDENTEN! Sen kastar jag mig rätt in i arbetslivet (förhoppningsvis).
Jag har suttit och sökt en massa jobb neråt i landet hela kvällen. Får hoppas på att någon vill ha mig, även om jag mest bara praktiserat i mitt liv. Man får hoppas på att dom ser mina andra meriter istället.
 
Om cirka en månad är det bara 100 dagar kvar till studenten och då börjar nedräkningen på riktigt. Det känns grymt, är så taggad på att ge mig ut i livet och tjäna egna pengar!
 
Så efter att ha suttit och sökt cirka 7 olika jobb neråt Malmö trakten, så säger jag godnatt!
 


Kommentera inlägget här:

Namn & Efternamn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida eller Bloggadress:

Din kommentar:


Välkommen till min blogg Jag är en mycket snäll 19-årig tjej som har ett brinnande intresse för djur! Ska börja tredje året på Stiernhööksgymnasiet i Rättvik, Naturbruk Häst till hösten. Jag har ingen aning om vad jag vill göra efter gymnasiet mer än att jag inte vill plugga vidare. Vi får se vart jag tar vägen och så vidare med andra ord.