2 dagar kvar...

Nu är det endast två dagar kvar till julafton, myys!
Klädde granen hos pappa i Fredags, se så fin den blev!
 
Bakade pepparkakor med Linnéa i Lördags, kladde på lite kristyr på några av peppakakorna också.
 
Och idag kom all snö.. Även om jag tycker att det ska vara snö på julafton så vill jag inte ha någon snö iår.. Allt som har med bilar och färdkoster att göra är bara jobbigt på vintern med all snö. Man tänker att man ska åka till affären en snabbis och ute möter man en bil som är helt täckt av snö och man får börja med att bokstavligt talat skotta fram bilen. Det är INTE kul!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn & Efternamn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida eller Bloggadress:

Din kommentar:


Välkommen till min blogg Jag är en mycket snäll 19-årig tjej som har ett brinnande intresse för djur! Ska börja tredje året på Stiernhööksgymnasiet i Rättvik, Naturbruk Häst till hösten. Jag har ingen aning om vad jag vill göra efter gymnasiet mer än att jag inte vill plugga vidare. Vi får se vart jag tar vägen och så vidare med andra ord.